Wednesday, June 4, 2008

Hari-hari terakhir..


Aku akan resign dr HICT tak lama lagi. 30 Jun ni adalah hari terakhir aku di sini. Aku dah dapat tawaran daripada Universiti Darul Iman, Terengganu. Dan aku akan balaik menetap di sana. Sedih..yalah..dah 5 tahun aku di sini. Buruk ke baik ke HICT ni..ia adalah tempat kerja aku yang pertama lps grad dr UiTM. Dari seorang yang tak tau apa-apa, aku dilatih oleh seorang supervisor sehinggalah aku mampu berdiri sendiri. Segala pengalaman yg aku dapat adalah bermula di HICT. Terima kasih.. Yang pasti aku akan merindui korang..

8 comments:

iza said...

ye ke balik trg. best tu. suami yah mcmana. iza apa yang blajar dulu smua dah tak igt keje skrang smua takde kaitan. nyesal jgk tak gunakan x tau la knape

SofieSofika said...

dia akan mintak tukar. Tp kalo dpt awal tahun dpn la. So, sementara ni duduk jauh2 dulu. Tp kerje iza dah ok kan? Kalo ok takyah carik keje lain lg.

awein said...

pia dpt keja baru kat uni drul iman?tahniah as a librarian ka?dapat kej angan gomen no akak jer masih mcm ni huhuhuhuhuhu. ada masa mai la umah hjung mggu ni akak ada kat umah....

SofieSofika said...

Kat UDM, librarian. Tp at least keje k.wien ok kan..Nanti ar..kalo takde apa2 kita jmp ya. Sekrg ni jadual tgh penuh..

iza said...

okla...
tapi swasta tau jela
pepun all the best berbakti tempt sendiri
kalau ada kosong kat sana ckp nanti yer

SofieSofika said...

blh..no prob..tp hubby iza org mana?

awein said...

pia ada masa esk kol akak ye

IdzaRis said...

woit pia...
oo..ko dah balik KT dah eh?oklah tu (gaya saida)
wish u all the best!!