Monday, March 23, 2009

Slamat pengantin baru...


Adik aku baru sahaja menamatkan zaman anak daranya pada 8 Mac yang lalu. Majlis di pihak lelaki baru jer berlangsung pada hari Sabtu yang lepas (21/3/2009). Maka dengan itu tamatlah penat lelah kami sekeluarga.. ;). Gambar nanti aku upload. Sekrg teramatlah sibuk..

Untuk sahabat aku..Ude..pun baru shj melangsungkan perkahwinan pada 14 Mac. Tahniah Ude..moga cepat2 dapat baby..
Ni aku abadikan gambar hang kat blog aku ya..

2 comments:

Azilawaty said...

tak jemput aku pun...

SofieSofika said...

Adus..aku lupe giler ari tu..
Padahal k.ina dah pesan kat aku mlm tu suh kol semua..