Friday, December 25, 2009

Shopping time...

Shopping time at Pasar Philippine



4 comments:

awein said...

kak in penah samp kat pasar ni mak oii harga barang2 dia mahai la...xjd beli pun kat situ....dpt cari tempat yg lebih murah..errmmm xigt dah tapi rantai2 kristal mmg murah..berbaloi-baloi

SofieSofika said...

Sy kalo pi psr ni kena tunjuk2 je kat hubby..nanti dia tolong ckpkn..hahaha..kalo tak harga mhl la..tpkan..kalo nak brg2 hiasan mcm tudung saji ke..bubu ke..pegi kat tamu..pasti murah..ari tu sy beli bubu RM10 je kat tamu..tp kalo kat tmpt ni RM20..

dakmus said...

takde ole ole ke untuk orang pejabat

SofieSofika said...

Aku nak bg kat hg..tp hg tu sombong sgt semenjak 2 menjak ni..Hg ade prob ke?