Monday, October 19, 2009

Kata Lelaki..



Gambar hanyalah sekadar hiasan..

Ada lelaki mengatakan..jika seorang isteri memakai baju yang mahal2..maka si isteri itu tidak membantu suaminya.

(Dialog telah ditukar bahasakan agar ianya lebih lemak berkrim..)

Lelaki: Baju yang kau pakai mahal2. Isteri aku pakai baju yang murah-murah je. Sebab tu kau tak boleh bantu suami..

Untuk sahabat yang telah memberikan statement sedemikan, tahukah anda bahawasanya perempuan yang bekerja seperti aku ini pun ada citarasa dalam berpakaian. Tidak semestinya baju yang mahal bg anda menunjukkan aku seorang isteri yang mementingkan diri sendiri. Sebagai seorang isteri aku tidak tergamak nak membiarkan suamiku terkontang kanting seorang diri kesusahan. Selagi yang terdaya aku akan tetap membantu. Bagi lelaki di luar sana..usahlah menilai seseorang perempuan itu dari segi pemakaiannya.

3 comments:

dakmus said...

oooooo begitu..tapi nak tanya batik lukis dengan batik digital print mana lagi mahal ? ala yang seragam tu..

SofieSofika said...

adus..pening la dpt kwn yg mcm ni.. Soklan ni ko jwb sendiri la. Mls aku layanggggg..

Cikgu Hasan said...

KLIK SINI DAN JADI JUTAWANKLIK
Setiap klik anda menerima RM0.10sen + Bonus RM10.00 bagi setiap referral
( 019-5852569 &
012-8378247 )